Monday, February 2, 2009

Ape yang aku belajar??

Alamak!! Arini dh masuk mggu ke3 aku blaja subjek Teknologi dan Inovasi Dalam Pendidikan...lupe nk citer ape yang aku dh blaja dlm subjek nie..Pn.Nor Sakinah dah pesan ceritakan cara2 nak buat blog.so, kt cnie aku berusaha cbe ringkaskan...

First week:

  • mula2 kami join yahoo group untuk student DPLI 2009.so, any news bleh dpt kt sini..
  • kmdin daftr e-learning..atau juga dikenali sebagai spin. Kat sini student bleh dapatkan lecture note, discuss dengan lecturer dan banyak lg..
  • belajar membuat blog..sebelum ni, aku tahu wujudnya blog ni...tapi tak pernah pun nk buat..tapi bila dah ada blog sendiri, bagus sebenarnya..banyak faedah..hehe..
Second week:
  • kami sambung buat blog..
  • try mencantikkan dan tambah apa2 yang patut supaya blog jadi lebih menarik dan tertarik..
  • kat sini aku cuba citer skit macam mana nak wat blog.

What is blog??

Slide 1











continue next post....

0 comments:

My JouRnEy..

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker